|
systemdefred (clôturé)
il y a 9 ans
attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc
|
|
lavande11 (clôturé)
il y a 9 ans
Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc sans blague? mince je savais pas
|
|
Citation de "lavande11"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc sans blague? mince je savais pas ah bon??, moi non-plus
|
|
Mama bolingo pasi, ngai nayebaki te Bolingo etumbu, ngai nayebaki te Bolingo somo, namoni na miso Alobaká na ngai ke akobala ngai Bazotuna ngai na bato Ngai náloba nini ? Soki bolingo esili, lobela ngai náyeba Ndenge okomi kosala ngai, ekomi somo Nakanisaki yo mobali ya vie na ngai Yango namipesaká boye Eloko esali ngai pasi, Ndenge okomi kowangana ngai na miso ya bato Ezali choix na ngai te kolinga mibali ebele Po naboyá kobota mwana na mwana na tata na ye Soki bolingo esili, lobela ngai náyeba Soki pe nyongo, lobela ngai náfuta Soki pe bambanda, ngai námeka nzoto Awa okeyi na yo, eloko nakosenga Ata obosani ngai, kobosana bana te Oyebaka, otika ngai na bwale Epayi susi na mokumba ya bana Eloko nini’ango ngai nasalaki yo Soki likambo ebongaki tóbongisa malembe Oyebi malamu ke naza orpheline Pasi ya butu na moyi, se na maboko ma yo Awa osundoli ngai, soki pasi na butu Soki maladi ya bana ngai nakosuka wapi ? Ndenge okosala, yo okokanisa te obotamá pe na bandeko ya basi Pasi omonisi ngai, yo okofuta ata ndele Ata na oyo, okolinga makasi Akosala yo pe ndenge osali ngai Mabe tosalaka ekofutama awa o nse Mokolo ezali yo okolela ngai Mokolo ezali yo okobanza ngai Ata sima ya liwa na ngai Yo okokanisa Zida Banda okendé na yo Ngai awa na sima, susi elei ngai nzoto Natikali awa mipanzi ya kotanga Oluki liwa na ngai Ngai awa nakeyi koyenga yenga Malole, ebembe ya soso matanga te Nani akolela ngai Okende otikela ngai Makanisi ekomá nde kofole liwa Etumba na susi Arme nini nakolonga Awa ko bisengo epesa ngai congé Consolation na ngai bana otikelá ngai Fotokopi na yo O mon amour nakomi etourdi Ngai nalingi Yula Bols na motema Banda otika ngai, vie na ngai papa Mundabi ebeba Na molili Okendé otika ngai na pasi Nga nalela Nabwakisi baninga na ngai nyonso ya motema Tala ndenge osali ngai Balobi micompter, mikipe BSM Mabiki asbl 2008-11-23 ________________ Démerdez vous avec cela : c'est du Lingala lolllllllllllll
Modifié il y a 9 ans, le mardi 27 octobre 2015 à 15:23
|
|
|
|
Citation de "je.suis.river.song.la.vraie"ah!!! fric !!! Lol !
|
|
hayele55 (clôturé)
il y a 9 ans
que des africains ? et qui n'ont mm pas de photo....?
Modifié il y a 9 ans, le mardi 27 octobre 2015 à 16:18
|
|
kenz-or (clôturé)
il y a 9 ans
Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc Je suis Africain, c'est grave docteur?
|
|
bacher55 (clôturé)
il y a 9 ans
Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc ah bon je ne la savais pas , et alors les européens ou sont elles?
|
|
Citation de "bacher55"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc ah bon je ne la savais pas , et alors les européens ou sont elles? Elles sont la..faut juste les trouver lol
|
|
bacher55 (clôturé)
il y a 9 ans
Citation de "sneck"Citation de "bacher55"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc ah bon je ne la savais pas , et alors les européens ou sont elles? Elles sont la..faut juste les trouver lol reste à prouver que tu en es une , car la je vois une belle black
|
|
Citation de "bacher55"Citation de "sneck"Citation de "bacher55"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc ah bon je ne la savais pas , et alors les européens ou sont elles? Elles sont la..faut juste les trouver lol reste à prouver que tu en es une , car la je vois une belle black Tu vois pas bien alors....
|
|
Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc Enfin un scoop!
|
|
Citation de "spartac2"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc Enfin un scoop! Bonjour, Oui mais tu as découvert le truc ?
Modifié il y a 9 ans, le mercredi 28 octobre 2015 à 12:29
|
|
Citation de "iseult"Citation de "spartac2"Citation de "systemdefred"attention la majorité des femmes sur ce site c est des africains ou africaines je vous laisse découvrir le truc Enfin un scoop! Bonjour, Oui mais tu as découvert le truc ? Bonjour iseult Ben oui. Je suis un vrai candide Qu'est-ce que tu croyais?...mdr
|